آموزش فن بیان و گویندگی در تهران

آموزش فن بیان و گویندگی به ساده ترین روش در تهران عملی و کارگاهی

آموزش فن بیان و گویندگی در تهران

آموزش فن بیان و گویندگی به ساده ترین روش در تهران عملی و کارگاهی

آموزش فن بیان و گویندگی به ساده ترین روش در تهران عملی و کارگاهی
محمدرضا نقیئی
0912-29-89-784

آدرس پیج اینستاگرام
@mohamadrezanaghiei.ir

آدرس کانال تلگرام
@mohamadrezanaghiei

بایگانی
سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ

راه های یادگیری فن بیان

سلام دوست من حالت چطوره ؟!

امروز تو این مقاله کوتاه خیلی سریع می‌خوام بهت بگم اگر بخوای فن بیان یاد بگیری باید چه مسیری رو انتخاب کنی پس تا آخرش با من همراه باش .

۱- سرچ‌کردن مطالب در گوگل :

خب امروزه همه برای هر موردی اول میرم سراغ گوگل به نظر راه مناسبی میاد اما خب مزیت ها معایب خودش رو داره ، شما با جستجو در نت میتونید اطلاعات اولیه خوبی بدست بیارید و به طور قطع تا ۱۰% مهارت  فن بیان خوب تون افزایش بدید.

اما این نمیتونه برای شما وجه تمایز ایجاد کنه چرا ؟!

خب مشخصه چون تقریبا همه به این فضا دسترسی دارند و اطلاعات داخل عملا در دسترس همه هست .

محمدرضا نقیئی  

۲- جستجو در اینستاگرام:

از دیگر راه های متداول امروزی همین سرچ در اینستاگرام و هشتک گردی هست اما معایبش بیشتر از مزیتش هست ، هر کسی در اینترنت و وب شروع به تدریس و انتشار مطلب نکرده اما برعکس در اینستاگرام هرکسی می‌تونه اینکار رو انجام بده و‌ عموما دوستان تا یه دوره فن بیان شرکت می‌کنند یه دور اون فایل پاورپوینت میخونند میشنند جلو دوربین و شروع میکنند به تدریس و فیلم ضبط کردند نمیگم همه پیج ها اینجوری هست اما اکثر قریب به یقین همین کار میکنند و وقتی دنبال یه فیلم از سخنرانی ها و یا اجرا های مدرس میگردی هیچی پیدا نمیکنی .

اکیدا به مدرس های اینستاگرامی که رزومه اجرایی و سخنرانی ندارند و فقط چندتا فیلم در صفحه شون هست اعتماد نکنید.

محمدرضا نقیئی

 

 

​​​​

 

 

۳- شرکت در دوره آفلاین :

دپره آفلاین یعنی شما میری پکیج میخری و مدرس برای شما یه سری فیلم ضبط شده می‌فرسته و مدعیه اگر این فیلم هارو ببینی مهارت فن بیانت افزایش پیدا می‌کنه که ابدا اینطور نبوده و نیست .

دوره ای خوبه که بعد از دیدن فیلم‌ها به شما مشاوره و رفع اشکال هم داده بشه لیست تمارینی که باید انجام بدی و برنامه انجام اون تمارین داده بشه

اما واقعا چند درصد از مدرسین اینستاگرامی این کار میکنند؟!؟!

اصلا چه رزومه ای جز اینستاگرام دارند؟!

قبل تدریس در اینستاگرام کجا بودند؟!

محمدرضا نقیئی

۴- بهترین راه آموزش حضوری و یا آنلاین :

در این مورد شما مستقیم با مدرس در ارتباط هستی و به صورت زنده برای شما تدریس می‌کنه و راحت میتونی مهارت خود مدرس رو‌ بسنجی (در فیلم میشه ۱۰۰ بار کات کرد دوباره گفت ادیت کرد و .....) بعد از اون مدرس عین یک مربی بالا سر شماست قدم به قدم با شما همراه میشه تا فرایند یادگیری تون تکمیل بشه و در حین طی کردن این مسیر آموزش با مشاوره حسابی کنار شما خواهد بود و این بهترین راه و موثر ترین راه برای آموزش مهارت های ارتباطی هست  اما نکته خیلی خیلی مهم :

قبل از انتخاب مدرس رزومه اون‌رو‌ حسابی برانداز کنید و بپرسید آیا حاضر هست بعد دوره اگر‌ آموزش برات موثر نبود تمام وجه رو‌عودت بده ؟!؟!

حالا با تمام تفاسیر من ادعا میکنم شما میتونی بعد از خواندن این مطالب برای آموزشت بهترین تصمیم رو بگیری. در این راه من تا آخرش کنار شما هستم .

محمدرضا نقیئی

محمدرضا نقیئی

مدرس مهارت های ارتباطی

۰۹۱۲۲۹۸۹۷۸۴ 

 

 

۰۱/۱۰/۱۳
مدرس مهارت های ارتباطی فن بیان